نمرات بازی Far Cry 5 مشخص شد

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

پاتوق گیمر ها و دنبال کنندگان اخبار گیمینگ و تکنولوژی

T.me/zoomtech_official


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
T.me/zoomtech_official
Mahdi Bahramian
12:59
دو شنبه 13 فروردين 1397

 Far Cry 5 جدیدترین نسخه این سری می باشد که توانسته این مجموعه را باز هم به دوران اوج خود نزدیک کند و توانسته نمرات خوبی را از سایت های معتبر جهان نیز دریافت کند. با {zoom tech} همراه باشید.

 
 
 
Far Cry 5
سازنده و ناشر: یوبیسافت (Ubisoft)
تاریخ انتشار: ۷ فروردین
پلتفرم: پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و کامپیوتر
سبک: شوتر – اول شخص – جهان باز
 
 
بالاخره پس از مدت ها انتظار بازی Far Cry 5 منتشر شد و توانسته در همین ابتدای کار رضایت بازیکنان و منتقدین را جلب کند و نویدی برای برگشتن این سری به اوج خود می باشد.
 
در بازی فارکرای ۵ بسیاری از جزئیات در روند بازی تاثیر دارند و همچنین یکی از بزرگترین نقشه های این سری را دارا می باشد که به گیمر اجازه گشت و گذار را می دهد.
 
بازی در یک منطقه خیالی در منطقه مونتانای آمریکا که Hope County نام دارد جریان پیدا می کند.
 
داستان بازی یک فرقه مذهبی افراطی را روایت کرده است؛ فرقه ای که رهبری آن برعهده «جوزف سید» است و گیمر، در نقش شخصیت اصلی با همراهی گروهی از مردم محلی، قصد ایستادگی در برابر وی و زیردست هایش را دارد.
 
در بازی فارکرای ۵ بسیاری از جزئیات جدید هستند و باید کمی بازی را سبک سنگین کنید و سپس وارد دنیای هرج و مرج آن شوید. برای مثال در این عنوان همراهانی خواهید داشت که می توانید به آن ها دستور دهید تا کارهای مختلفی را برایتان انجام دهند.
 
در کل بازی فارکرای ۵ تا حدودی توانسته انتظارات مخاطبین را برطرف کند و از فاجعه ای که در عنوان Far Cry Primal پیش آمد، تیم سازنده خوب توانسته سیر نزولی خود را متوقف کند.
 
در ادامه می توانید نمرات بازی Far Cry 5 را از دید سایت های معتبر جهان را مشاهده کنید.
 
گیمینگ بولت: ۹۰ از ۱۰۰
 
آزادی عمل بالای بازی Far Cry 5 و هرج و مرجی که در گیم پلی بازی مشهود است، باعث شده تا تجربه این نسخه واقعا لذت بخش باشد.
 
همچنین بازی جهان و محیط زیبایی دارد و در کنار آن، داستان بسیار خوبی هم روایت می کند و همه این ها، باعث شده اند تا شاهد بهترین نسخه Far Cry تا به امروز باشیم.
 
گیم اسپات: ۹۰ از ۱۰۰
 
تغییرات مثبتی که در گیم پلی و سیستم پیشرفت بازی اعمال شده اند، کاری کرده اند که همه چیز در این بازی بیش از پیش لذت بخش باشد و مخصوصا گشت و گذار در جهان بسیار زیبای بازی حس خوبی به مخاطب منتقل کند.
 
گیمزبیت: ۸۵ از ۱۰۰
 
Far Cry 5 مکانیسم های متنوع و با کیفیتی دارد. تقریبا در هر بخش از این بازی، چیزی برای سرگرم شدن پیدا خواهید و یوبیسافت، به خوبی توانسته یک سری از المان های بازی را به شکل مثبتی تغییر بدهد.
 
همچنین بازی در برخی مواقع از نظر روایت داستان هم در سطح خیلی خوبی قرار می گیرد.
 
هاردکور گیمر: ۸۰ از ۱۰۰
 
Far Cry 5 چیز خیلی جدیدی به این سری اضافه نمی کند و صرفا، همان فرمول همیشگی این مجموعه را گسترده تر از قبل به مخاطب ارائه می دهد.
 
گیمز اینفورمر: ۷۵ از ۱۰۰
 
در این بازی، همه چیز در حد معمولی قرار دارد و این برای مجموعه ای که پیش از این دقایق فوق العاده ای را در نسخه هایش مشاهده کرده ایم، یک ناامیدی بزرگ است.
 
دیستراکتوید: ۷۵ از ۱۰۰
 
Far Cry 5 یک بازی شوتر با کیفیت است که در جهانی چشم نواز جریان دارد. بازی گیم پلی و گرافیک خوبی دارد و آنقدر محتوا در آن قرار گرفته است که بتواند مخاطبین را برای چندین ساعت سرگرم نگه دارد.
 
با این حال شخصیت های جوزف سید و فرقه افراطی او بیشتر در تئوری جذاب هستند و در بازی، آنطور که باید فوق العاده و فراموش نشدنی ظاهر نمی شوند.
 
اما در مجموع ایده داستانی بازی هم شرایط خوبی دارد و می توان گفت که تصمیم سازندگان برای روایت چنین داستانی یک اتفاق مثبت بوده است.
 
گاردین: ۶۰ از ۱۰۰
 
ایده نجات آمریکا از دست رهبر دیوانه یک فرقه نظامی و ترکیب آن با مواردی مثل اکشن های هیجان انگیز و گرافیک مناسب تجربه مناسبی در Far Cry 5 خلق کرده اند.
 
 
 
میانگین نمرات بازی Far Cry 5
متاکریتیک: ۸۱
 
اوپن کریتیک: ۸۴
 
نشانی کانال تلگرام ما


تعداد بازدید از این مطلب: 127
بازدید : 127

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









T.me/zoomtech_official

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود