میزان فروش کنسول PS4 به ۷۹ میلیون دستگاه رسید

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

پاتوق گیمر ها و دنبال کنندگان اخبار گیمینگ و تکنولوژی

T.me/zoomtech_official


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
T.me/zoomtech_official
Mahdi Bahramian
13:36
دو شنبه 10 ارديبهشت 1397

 

کمپانی سونی در اخبار جدیدی اعلام کرده است که میزان فروش کنسول نسل هشتمی PS4 به تعداد ۷۹ میلیون دستگاه رسیده است. با گیمر همراه باشید.

 
 
 
کنسول پلی استیشن ۴ در سال ۲۰۱۳ روانه بازار شد و تا به امروز توانسته به عنوان یکی از پلتفرم های گیمینگ نمایش خیره کننده ای داشته باشد.
 
کمپانی سونی در گزارش مالی خود که تا پایان ماه مارس ۲۰۱۸ می باشد، اعلام کرده است که میزان فروش کنسول پلی استیشن ۴ به تعداد ۷۹ میلیون دستگاه دست یافته است.
 
در سه ماهه چهارم سال مالی سونی، ۲.۵ میلیون دستگاه پلی استیشن ۴ عرضه شده است که البته این رقم در مقایسه با بازه مشابه سال مالی قبلی، ۰.۴ میلیون کاهش داشته است.
 
سونی در ادامه افزوده است که در سال مالی بعدی که در بازه زمانی ۱ آوریل ۲۰۱۸ تا ۳۱ مارس ۲۰۱۹ خواهد بود، ۱۶ میلیون دستگاه PS4 روانه بازار می شود که در صورت عملی شدن این موضوع، میزان عرضه کلی این کنسول تا پایان سال مالی آینده شرکت به ۹۵ میلیون دستگاه خواهد رسید.
 
با این حساب، میزان عرضه کنسول پلی استیشن ۴ رسما از میزان عرضه کنسول پلی استیشن ۳ که آخرین بار در سال ۲۰۱۳ برابر با ۸۰ میلیون دستگاه اعلام شد، پیشی خواهد گرفت.
 
البته این را باید گفت که در سال ۲۰۱۸ سونی بازی های بزرگی را منتشر خواهد کرد که یکی از عوامل بزرگ برای تهیه کنسول PS4 هستند و قطعا شاهد افزایش عرضه و فروش این پلتفرم محبوب خواهیم بود.
 
نشانی کانال تلگرام ما


تعداد بازدید از این مطلب: 117
بازدید : 117

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









T.me/zoomtech_official

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود