اطلاعات جدید کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2018

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

پاتوق گیمر ها و دنبال کنندگان اخبار گیمینگ و تکنولوژی

T.me/zoomtech_official


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
T.me/zoomtech_official
Mahdi Bahramian
17:9
یک شنبه 23 ارديبهشت 1397

 

کمپانی سونی در اخبار جدیدی تاریخ دقیق برگزاری کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2018 را مشخص کرده است و اطلاعات دیگری را هم به اشتراک گذاشته است.

با {zoom tech} همراه باشید.

 
 
 
کم کم به نمایشگاه E3 2018 نزدیک می شویم و همانطور که می دانید سونی یکی از اعضای ثابت این نمایشگاه می باشد.
 
سونی چندی پیش زمان برگزاری کنفرانس خود را مشخص کرده بود اما این بار تاریخ دقیق به همراه ساعت برگزاری منتشر شده است و در کنار اطلاعات تکمیلی درباره برنامه های این کمپانی نیز عرضه شده است.
 
شاون لیدن، مدیر استودیو‌های جهانی کمپانی سونی، در جریان بلاگ کست پلی استیشن اطلاعاتی از برنامه های این شرکت برای نمایشگاه امسال ارائه کرد.
 
طبق اعلام لیدن، سونی امسال هم در E3 2018 حضور خواهد داشت و برنامه مخصوص خود را اجرا خواهد کرد. با این حال نمایش امسال، تفاوت زیادی از نظر سبک با کنفرانس سال های گذشته این شرکت خواهد داشت و به سبک و سیاق جدیدی برگزار می شود.
 
 
طبق انتظارات سونی قصد دارد روی چهار بازی انحصاری خود مانور دهد و برنامه های جدی برای آن ها در فکر دارد. در این نمایشگاه شاهد نمایش هایی از عناوین Death Stranding، Ghost of Tsushima، Spider-Man و The Last of Us Part II خواهیم بود.
 
شاون لیدن در پاسخ به شایعه معرفی کنسول جدید پلی استیشن اعلام کرده است که هیچ محصول سخت افزاری در این مراسم رونمایی نخواهد شد و تنها شاهد نمایش هایی از بازی های ویدیویی خواهیم بود.
 
در ادامه لیدن کمی بیشتر به جزییات برنامه این شرکت در E3 2018 اشاره کرد:
 
بر این اساس، در این مراسم شاهد ارائه گزارشی جدید از فرایند ساخت بازی Death Stranding خواهیم بود و جزییات دقیق تری از بازی Ghost of Tsushima ارائه خواهند شد.
 
در ادامه شاهد ارائه اطلاعاتی جدید از Spider-Man خواهیم بود که احتمالا، یک تریلر جدید از بازی خواهد بود و در نهایت، سونی اطلاعات بیشتری از روند ساخت و شرایط فعلی بازی The Last of Us Part 2 به اشتراک خواهد گذاشت.
 
کنفرانس کمپانی سونی در نمایشگاه E3 2018، ساعت ۵:۳۰ صبح روز ۲۲ خرداد به وقت ایران برگزار خواهد شد و از طریق یوتیوب، توییچ و فیسبوک هم به صورت زنده قابل تماشا خواهد بود.
 
نشانی کانال تلگرام ما
 


تعداد بازدید از این مطلب: 125
بازدید : 125

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









T.me/zoomtech_official

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود