ویژگی‌های بازی PES 2019

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

پاتوق گیمر ها و دنبال کنندگان اخبار گیمینگ و تکنولوژی

T.me/zoomtech_official


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
T.me/zoomtech_official
Mahdi Bahramian
17:1
یک شنبه 23 ارديبهشت 1397

 

کمپانی کونامی که این روزها به معرفی بازی PES 2019 مشغول است به تازگی ویژگی های جدید این عنوان را در اختیار علاقه مندان قرار داده است..

با {zoom tech} همراه باشید.

 
 
همانطور که می دانید PES یکی از محبوب ترین بازی های ورزشی است که سالیان طولانی در زمینه بازی های ویدیویی سابقه دارد.
 
کمپانی کونامی چند سالی است که روند رو به رشد این سری را از سر گرفته است و بی شک تمامی علاقه مندان نیز از این رویند خوشحال هستند. کونامی بازی PES 2019 را چند روز پیش معرفی کرد و معلوم شد این بار فیلیپ کوتینهو ستاره برزیلی باشگاه بارسلونا روی جلد بازی قرار خواهد گرفت.
 
 
علاوه بر این اطلاعاتی درباره ویژگی های این نسخه منتشر شده است که در ادامه می توانید مشاهده کنید.
 
بر این اساس، در بازی PES 2019 در مسابقات شاهد یک نشانگر برای نشان دادن میزان خستگی بازیکنان در طول بازی خواهیم بود. همچنین فیزیک کلی توپ و بازیکنان هم در این نسخه پیشرفت زیادی نسبت به قبل کرده است.
 
انیمیشن ها و شادی های پس از گل جدید و همچنین بهبود کلی گرافیک بازی هم از دیگر ویژگی های بازی فوتبال PES 2019 هستند و مِنو (Menu) بازی هم دستخوش تغییراتی شده است.
 
 
 
اما طبق اعلام کمپانی کونامی، بیشترین تغییرات نسخه جدید بازی در حالت My Club صورت گرفته؛ جایی که شاهد طراحی کاملا جدیدی برای کارت ها هستیم و علاوه بر آن، مثل کارت های In Form در بخش آلتیمیت تیم فیفا، با توجه به عملکرد بازیکنان در دنیای واقعی، ممکن است کارت هایی به آن ها تعلق بگیرد که سطح قدرت آن، بالاتر از سطح قدرت پایه کارت آن بازیکن است.
 
کونامی همچنین از واقع گرایانه تر شدن نقل و انتقالات در بخش مستر لیگ بازی هم خبر داده است که البته، جزییات بیشتری از این مورد ارائه نشده است.
 
یکی از مشکلات بزرگ سری PES، لایسنس بودن تیم ها است که در نسخه جدید قول داده شده است تعداد آن ها افزایش خواهد یافت و بهبود چشمگیری در این زمینه اعمال شده است.
 
 
با این وجود اشاره ای به اینکه کدام تیم ها لایسنس شده اند نشده است. با توجه به اینکه کونامی اخیرا مجوز استفاده از لیگ قهرمان و لیگ اروپا را از دست داد، باید منتظر ماند و دید که این رقابت ها به چه شکل در بازی وجود خواهند داشت.
 
در نهایت همانطور که در تریلر معرفی بازی هم دیدیم، دیوید بکهام، ستاره سابق تیم هایی چون منچستر یونایتد و رئال مادرید، در بازی به عنوان یک اسطوره قدیمی حضور خواهد داشت.
 
بازی PES 2019 در تاریخ ۶ شهریور در آمریکا و ۸ شهریور در اروپا روانه بازار خواهد شد.
 
نشانی کانال تلگرام ما
 


تعداد بازدید از این مطلب: 241
بازدید : 241

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









T.me/zoomtech_official

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود