بین مطالب وب سایت جستجو کنید

پاتوق گیمر ها و دنبال کنندگان اخبار گیمینگ و تکنولوژی

T.me/zoomtech_official


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
T.me/zoomtech_official
Mahdi Bahramian
19:41
جمعه 6 بهمن 1396

 به تازگی، بروزرسانی جدید بازی Call of Duty: WWII منتشر شده است که جدیدترین رویداد این بازی به همراه محتویات جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد. جزئیات بیشتر را در ادامه مطالعه کنید.

 
تقریبا هر چند وقت یک بار، بروزرسانی‌های جدیدی برای بازی Call of Duty: WWII منتشر می‌شود که برخی از مشکلات آن را حل می‌کند یا محتویات جدیدی را به آن اضافه می‌کند. در جریان این بروزرسانی‌ها، به تازگی جدیدترین آپدیت بازی Call of Duty: WWII منتشر شده است که رویداد Resistance Community را به بازی اضافه خواهد کرد. در رابطه با این رویداد جدید، باید توضیح دهیم که رویداد Resistance Community سه اسلحه جدید را به بازی اضافه خواهد و دو حالت تازه را در دسترس کاربران قرار خواهد داد. نخستین حالت Demolition نام داشته که سازندگان آن را به حالت Search and Destroy تشبیه کرده اند. در ادامه دومین حالت این رویداد Prop Hunt نام دارد که از بازی محبوب Call of Duty: Modern Warfare Remastered به بازی اضافه شده است و در جریان آن بازیکنان باید یکی از کاربران را در حالی که در نقش یکی از اشیای حاضر در نقشه فرو رفته است، شکار بکنند.
 
جدای از رویداد جدید بازی، به دیگر محتویات بروزرسانی بازی می‌پردازیم. در ابتدا این بروزرسانی سعی می‌کند تا سلامتی بازیکنان با سرعت بیشتری بازیابی شود. Winter Carentan به چرخه نقشه بازی اضافه شده است و تنظیماتی در دسترس بازیکنان قرار گرفته است که به لطف آن، کاربران می‌توانند شوکی که حاصل از انفجار های دوستان خود آن ها است، غیر فعال شود. همچنین طبق گفته سازندگان، این بروزرسانی تقریبا ۵۰ تا از مشکلات و باگ‌های مختلف بازی را برطرف خواهد کرد. مثل خارج شدن از بازی اصلی در برخی از زمان‌ها و قطع شدن ارتباط بازیکنان در بخش چندنفره! در ادامه مشکلات بخش Nazi Zombies بازی هم حل شده است و دیگر خبری از باگ‌ها و مشکلات آزار دهنده نیست.
 
از دیگر محتویاتی که قرار است برای بازی منتشر شود، می‌توان به عرضه اولین بسته الحاقی بازی با نام The Resistance Map Pack اشاره کرد که محتویات جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد و هفته بعد در دسترس کاربران خواهد بود.
 
بازی Call of Duty: WWII در تاریخ ۳ نوامبر سال ۲۰۱۷ مصادف با ۱۲ آبان برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر شد. پس از سال‌ها حضور این بازی در دنیای مدرن و تکنولوژی‌ها، بالاخره شاهد این بودیم که سری بازی Call of Duty به ریشه‌های خود یعنی جنگ جهانی دوم بازگردد و طرفداران این مجموعه را باری دیگر به سوی جذب کند. به همین دلیل این بازی توانست رکورد های مختلفی از لحاظ میزان فروش کسب کند و تا الان هم، این آمار فروش به طرز فوق العاده پایدار است.
 
نشانی کانال تلگرام {zoom tech} :
تعداد بازدید از این مطلب: 44
برچسب‌ها: {zoom tech} ,
بازدید : 44
Mahdi Bahramian
13:26
جمعه 6 بهمن 1396

 آخرین وضعیت فعالیت کاربران ایرانی در شبکه اجتماعی تلگرام برمبنای رصد روزانه ای که توسط پژوهشگاه ملی فضای مجازی وابسته به مرکز ملی فضای مجازی صورت می گیرد، حاکی از آن است که تا روز دوم بهمن ماه جاری بالغ بر ۷۵۴ هزار و ۵۱۶ کانال فارسی در این شبکه پیام رسان به ثبت رسیده است.

 
برآورد فعالیت کاربران ایرانی در این شبکه اجتماعی طی ۱۰ روز اخیر از افزایش بیش از ۱۰ هزار کانال در بازه زمانی ۲۴ دی ماه تا دوم بهمن ماه حکایت دارد. به نحوی که شمار کانالهای ایجاد شده در تلگرام از ۷۴۳ هزار کانال در اواخر دی ماه به ۷۵۴ هزار کانال رسیده است.
 
این درحالی است که از این تعداد کانال، ۲۶۴ هزار و ۳۴۷ کانال به روزرسانی می شوند.
 
درهمین حال بررسی ها نشان می دهد که طی ۲۴ساعت به طور متوسط بیش از ۳ میلیون و ۷۵هزار و ۲۲۷ مطلب در این شبکه اجتماعی منتشر می شود که بیشترین آمار مربوط به ساعت ۲۲ شب است که بیش از ۲۸۵ هزار مطلب در این ساعت منتشر شده و کمترین مطالب نیز (۱۴ هزار و ۹۵۷ مطلب) در ساعت ۴ صبح منتشر می شود.
 
از سوی دیگر متوسط تعداد مطلب بر کانال در یک روز ۱۱.۶۳ مطلب است و این به این معنی است که به طور متوسط روزانه در هر کانال حدود ۱۱.۵ مطلب منتشر می شود.
 
تعداد کل بازدیدهای کانالهای فارسی شبکه اجتماعی تلگرام نیز در روز دوم بهمن ماه ٢ میلیارد و ۲۸۵ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۴۳۹ بازدید برآورد شده است.
 
درهمین حال تعداد بازدید هر مطلب به طور متوسط در کانالها ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ بار اعلام شده است و بیشترین بازدید هر مطلب در کانال ها نیز طی ۱۰ روز اخیر به روز ۳۰ دی ماه باز می گردد که هر مطلب حدود یکهزار و ۳۵ بار بازدید داشته است.
تعداد بازدید از این مطلب: 65
بازدید : 65
Mahdi Bahramian
13:23
جمعه 6 بهمن 1396

 علیرضا عسگری، مدیر کل دفتر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت از ابلاغ بخشنامه‌ای مبنی بر ممنوعیت استفاده غیر متعارف از تلفن همراه در حین انجام وظیفه در موسسات پزشکی، تشخیصی و درمانی به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور خبر داد.

 
وی گفت: بر اساس اظهار نظر متخصصین و کارشناسان صاحب نظر حوزه فرهنگ و رسانه، استقبال، میزان استفاده و صرف زمان کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی و پیام رسان اینترنتی بیشتر از کشورهای توسعه یافته است و استفاده غیر اصولی از فناوری های نوین در محیط اداری و اوقات مفید کاری می تواند مخرب و حقوق گیرندگان خدمت را متاثر نماید.
 
عسگری افزود: از طرفی بر اساس گزارشات دریافتی و مشاهدات عینی در بازدیدهای نظارتی از موسسات پزشکی، درمانی استفاده کارکنان مراکز درمانی از تلفن همراه و مشغولیت ورود به شبکه های اجتماعی در حین انجام وظیفه موجب نگرانی در کیفیت ارائه خدمات درمانی و کاهش ایمنی بیمار، همچنین عدم رعایت حقوق گیرندگان خدمت، سلب اعتماد بیماران، گسترش عفونت و اختلال عملکرد تجهیزات حساس پزشکی و غیره را در پی خواهد داشت.
 
وی با بیان این که فرهنگ سازی و اعمال نظارت های مستمر به منظور کنترل و استفاده متعارف از تلفن همراه در موسسات پزشکی و بالاخص بیمارستانها و بخش های ویژه کاملا ضروری است، افزود: به همین دلیل از تاریخ ابلاغ این بخشنامه، هرگونه کاربری غیر متعارف تلفن همراه و ورود به شبکه های اجتماعی در محیط کاری و شیفت فعال همکاران درمانی، غیرمجاز و ممنوع اعلام می شود و مسئولیت نظارت و کنترل آن با مسئولین مرتبط خواهد بود.
 
مدیر کل دفتر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت در پایان تاکید کرد: به منظور رعایت حقوق بیماران ،موضوع فوق در سنجههای 1و2 از استاندارد «ح-2-2» محور حقوق گیرنده خدمت در استانداردهای اعتباربخشی نسل نوین ابلاغی سال 1395 مورد تاکید قرار گرفته و بیمارستان‌ها بر اساس آن مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
تعداد بازدید از این مطلب: 46
بازدید : 46
Mahdi Bahramian
13:20
جمعه 6 بهمن 1396

 به‌لطف تمرکز تلگرام بر امنیت، قابلیت‌های متعدد و البته، ارائه‌ی رایگان خدمات، روزبه‌روز بر محبوبیت این پیام‌رسان افزوده می‌شود. تلگرام به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا با دسترسی به کد منبع این پیام‌رسان، نسخه‌های مختلفی را برمنبای آن توسعه دهند، یکی از کلاینت‌های تلگرام، Challegram نام دارد که مدتی پیش منتشر شده بود، حال به‌نظر می‌رسد که تیم توسعه‌دهندگان تلگرام، این کلاینت را تصاحب کرده و نام آن را به Telegram X تغییر داده‌اند.

 
Telgram X تمام قابلیت‌های پایه‌ای نسخه‌ی عادی اپلیکیشن تلگرام را ارائه می‌دهد؛ اما در کنار آن‌ها، تعدادی از قابلیت‌هایی را که در فاز آزمایشی به‌سر می‌برند نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تلگرام ایکس به‌میزان قابل توجهی، سریع‌تر و نرم‌تر از اپلیکیشن اصلی تلگرام است. شما می‌توانید با لمس طولانی چت‌ها، پیش‌نمایشی از آن‌ها را مشاهده کنید. این کلاینت قابلیت نایت‌مُد را نیز برای مطالعه‌ی راحت‌تر پیام‌ها در محیط‌های تاریک در بر دارد. تلگرام ایکس، امکان تغییر ابعاد متن‌ها را نیز ارائه می‌دهد.
 
نسخه‌ی ابتدایی Challegram برمبنای TDLib یا «کتابخانه‌ی دیتابیس تلگرام» توسعه داده شده بود؛ اما چلگرام تنها کلاینتی نیست که از این کتابخانه بهره می‌برد؛ بنابراین توسعه‌دهندگان تلگرام احتمالا ویژگی خاصی را نیز در این کلاینت مشاهده کرده‌اند که نسبت به تصاحب آن ترغیب شده‌اند.
 
تلگرام ایکس هم‌اکنون نیز عملکرد بسیار خوبی دارد و ممکن است روزی به‌ نسخه‌ی اصلی تلگرام بدل شود، شما می‌توانید این کلاینت را از پلی استور یا اپ‌استور دانلود کنید.
تعداد بازدید از این مطلب: 65
بازدید : 65
Mahdi Bahramian
13:17
جمعه 6 بهمن 1396

 گوگل نسخه جدیدی از مرورگر کروم را عرضه می کند که در آن می توان آگهی های تبلیغاتی را برای همیشه حذف کرد.

وب سایت هایی که ناگهان آگهی های تبلیغاتی تمام صفحه نشان می دهند و این تبلیغات بسته نمی شوند، به اعتراض بسیاری از کاربران منجر شده است. درهمین راستا گوگل اعلام کرده در هفته جاری نسخه جدیدی از کروم به نام Chrome ۶۴ عرضه می کند که این مشکل را برطرف کرده است.
 
کاربران می توانند با کلیک راست روی هرگونه تب ناخوشایند گزینه mute site را انتخاب کنند.
 
این آپدیت آگهی تبلیغاتی را برای همیشه حذف می کند. همچنین این آپدیت مشکل آگهی های تبلیغاتی که در فضای وب به طور مداوم نمایش داده می شوند را به طور کامل حل می کند.
تعداد بازدید از این مطلب: 42
بازدید : 42
Mahdi Bahramian
11:59
جمعه 6 بهمن 1396

 کمپانی دل به تازگی کروم بوکی را معرفی کرده است که از هر نظر یک کامپیوتر میان رده اما کار راه انداز به شمار می رود. کروم بوک Dell Chromebook 5190 به واقع یک کامپیوتر هیبریدی است که در گروه مدل های 2 در 1 قرار می گیرد. این محصول از یک نمایشگر 11 اینچی بهره برده و می تواند به عنوان یک تبلت یا نوت بوک لمسی مورد استفاده قرار گیرد. سیستم عامل کروم راه انداز اصلی کروم بوک Dell Chromebook 5190 است.

 
این محصول دارای یک باتری داخلی با توان بالاست که دل ادعا می کند که 13 ساعت مداوم می تواند نیروی Dell Chromebook 5190 را تامین نماید. یک پردازنده ی 4 هسته ای Intel Celeron پردازش های اطلاعات را در این مدل عهده دار است؛ همانطور که می دانید، کروم بوک های جدید همگی دارای یک ویژگی خاص هستند؛ به عنوان مثال ایسر به تازگی از بدنه و قطعات کلاس نظامی استفاده می کند و یا دوربین های 360 درجه ای HP؛ در این میان دل نیز کامپیوتر Dell Chromebook 5190 را به رابط USB-C مجهز کرده است. کروم بوک های 5190 با شروع قیمت 289 دلار و بیشینه 400 دلار راهی بازارهای جهانی خواهد شد.
تعداد بازدید از این مطلب: 37
بازدید : 37
Mahdi Bahramian
11:42
جمعه 6 بهمن 1396

 مدت‌های زیادی است که آمار شگفت‌انگیز و رکوردهای فوق‌العاده زیادی توسط بازی PlayerUnknown's Battlegrounds به ثبت می‌رسد و کمتر بازیکنی پیدا می‌شود که حداقل یکبار اسم این بازی را نشنیده و با سبک و حال و هوای آن آشنایی نداشته باشد. بد نیست بدانید کمتر از دو هفته پیش، تعداد کاربران بازی PUBG روی کنسول ایکس باکس وان از مرز ۳ میلیون نفر عبور کرده بود. امروز نیز، خبری دیگر از سوی کمپانی مایکروسافت در مورد آمار شگفت‌انگیز بازی PUBG منتشر شده و طبق اعلام آنها، بازی PUBG موفق شده تا به تعداد ۴ میلیون بازیکن روی کنسول ایکس باکس وان دست یابد و به همین علت سازندگان، هدیه کوچکی برای کاربران این بازی در نظر گرفته‌اند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

 
طبق اعلام مایکروسافت، اگر تا این لحظه موفق به خرید بازی PUBG روی کنسول ایکس باکس وان نشده‌اید، تا ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) فرصت دارید تا با خرید این بازی، ۳۰ هزار Battle Point (واحد پول داخل بازی) را از طرف سازنده بازی به عنوان هدیه دریافت کنید. توضیحات مایکروسافت در این باره به شرح زیر است:
 
کسانی که بازی PUBG را پیش از این خریداری کرده‌ یا کسانی که تا تاریخ ۳۱ ژانویه اقدام به خرید آن کنند، ۳۰ هزار Battle Point به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد. بنابراین اگر شما منتظر بودید تا بعدا وارد جزیره شوید، این بهترین زمان برای حضور در بین بازیکنان در حال رشد بازی PUBG است.
 
در پایان، مایکروسافت اعلام کرده است که هدیه در نظر گرفته شده بلافاصله پس از اتمام مهلت تعیین شده در روز ۱ فوریه (۱۲ بهمن) به حساب کاربری بازیکنان اضافه خواهد شد.
تعداد بازدید از این مطلب: 46
بازدید : 46

T.me/zoomtech_official

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود