بین مطالب وب سایت جستجو کنید

پاتوق گیمر ها و دنبال کنندگان اخبار گیمینگ و تکنولوژی

T.me/zoomtech_official


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
T.me/zoomtech_official
Mahdi Bahramian
17:27
دو شنبه 3 ارديبهشت 1397

 این روزها که اخبار مختلفی از نسخه جدید Call of Duty به گوش می رسد، امروز شایعاتی منتشر شده که بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 4 شبیه عنوان اورواچ خواهد بود. با {zoom tech} همراه باشید.

 
 
همانطور که می دانید Overwatch یکی از عناوین محبوب این روزهای صنعت گیم است که می تواند به تنهایی چندین ساعت کاربران را سرگرم کند.
 
حال اخباری منتشر شده است که در بخشی از فرآیند تولید بازی، بخش چند نفره ی این اثر بسیار به بازی بسیار محبوب و موفق اورواچ شباهت داشته است؛ به عنوان مثال در این بخش قهرمانانی منحصر به فرد با قابلیت های متمایز از هم در دسترس گیمرها قرار می گرفت.
 
این اخبار را کاربری بنام مت هریس در صفحه توییتر خود منتشر کرده است. این کاربر در روزهای گذشته اعلام کرده بود که بازی Call of Duty: Black Ops 4 بخش داستانی (تک نفره) نخواهد داشت ولی در عوض بخش بتل رویال، آنلاین و چند نفره این عنوان به بهترین شکل ممکن طراحی می شود.
 
البته این اخبار کذب محض هم نیستند و وب سایت خبری Charlie Intel نیز گفته های مت هریس را تایید کرده است.
 
در نهایت اعلام شده است کسانی که بازی را تست کرده اند از تشابه بسیار بین بازی COD: Black Ops 4 و Overwatch چندان خشنود نبوده اند. بنابراین سازندگان تصمیم گرفته اند که این شباهت را کاهش دهند.
 
نشانی کانال تلگرام ما
تعداد بازدید از این مطلب: 96
بازدید : 96

T.me/zoomtech_official

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود