بین مطالب وب سایت جستجو کنید

پاتوق گیمر ها و دنبال کنندگان اخبار گیمینگ و تکنولوژی

T.me/zoomtech_official


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
T.me/zoomtech_official
Mahdi Bahramian
21:45
پنج شنبه 16 فروردين 1397

کمپانی IO Interactive در تازه ترین اخبار سری بازی های Hitman، نسخه Definitive Edition این عنوان را رونمایی کرده است. با {zoom tech} همراه باشید.

 

 
 
 
در تازه ترین اخبار کمپانی IO Interactive همکاری شان با کمپانی برادران وارنر تایید شده و در راستای آن نیز نسخه Definitive Edition بازی هیتمن پرده برداری شده است.
 
البته، همانطور که سال گذشته نسخه Game of the Year این بازی منتشر شد، امسال قرار است تمام آپدیت ها و محتویاتی که برای بازی منتشر شده این بار در قالب نسخه Definitive Edition جای بگیرد؛ یعنی کمپین Patient Zero، ایپزود The Summer، پک Blood Money، سه Escalation Contract و لباس هایی که تا امروز برای بازی منتشر شده بودند، همه این ها در بازی Hitman Definitive Edition در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.
 
تفاوت این نسخه با عناوین دیگر این است که شرکت IO Interactive لباس شخصیت های اصلی دیگر آثارش را در این نسخه در دسترس کاربران قرار خواهد داد؛ بازی هایی همچون Kane and Lynch ،Freedom Fighters و Mini Ninja.
 
بازی Hitman Definitive Edition در تاریخ ۲۸ اردیبهشت برای ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد.
 
نشانی کانال تلگرام ما.
تعداد بازدید از این مطلب: 159
بازدید : 159
Mahdi Bahramian
16:49
پنج شنبه 16 فروردين 1397

 کمپانی سونی در آغاز هفته جدید میلادی لیست بازی های تخفیف خورده در فروشگاه پلی استیشن را منتشر کرده است. با {zoom tech} همراه باشید.

 
 
 
در لیست این هفته فروشگاه پلی استیشن بازهم شاهد انتشار عناوین مختلی برای سه پلتفرم PS3 ،PS4 و پلی استیشن ویتا هستیم.
 
این هفته شاهد ای هستیم که بازی های استودیو Telltale Games در این فروشگاه تخفیف خورده اند و فرصت مناسبی برای علاقه مندان بازی های این استودیو می باشد.
 
 

نشانی کانال تلگرام ما

تعداد بازدید از این مطلب: 84
بازدید : 84
Mahdi Bahramian
16:25
پنج شنبه 16 فروردين 1397

 Major Nelson با شروع هفته جدید میلادی، لیست بازی های تخفیف خورده در فروشگاه ایکس باکس را منتشر کرده است. با {zoom tech} همراه باشید.

 
 
 
میجر نلسون طبق هفته های گذشته چند روز زودتر از آغاز هفته جدید میلادی لیست بازی های تخفیف خورده در فروشگاه Xbox را اعلام کرده است.
 
در بین بازی های این هفته شاهد تخفیف خوردن شاهکارهایی مثل Gears of War 4 و GTA V هستیم. در ادامه می توانید لیست کامل بازی های تخفیف خورده این هفته فروشگاه ایکس باکس را مشاهده کنید.
 
 
نشانی کانال تلگرام ما
تعداد بازدید از این مطلب: 2206
بازدید : 2206
Mahdi Bahramian
20:32
جمعه 20 بهمن 1396

 سونی وضعیت مالی خود در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷ میلادی را منتشر کرده که خبر از موفقیت کنسول نسل هشتمی این کمپانی ژاپنی یعنی پلی استیشن 4 می دهد. در این دوره سه ماهه سونی موفق به فروش 9 میلیون واحدی پلی استیشن 4 شده که از رقم 9.7 میلیون دستگاهی زمان مشابه در سال گذشته کمی کمتر است.

 
گزارشی که در سه ماهه دوم سال 2017 منتشر شده بود، خبر از فروش 67.5 میلیون دستگاهی کنسول پلی استیشن 4 تا می داد. آمار 9 میلیونی سه ماهه سوم نیز این رقم را به طور مجموع به 76.5 میلیون واحد می رساند. البته این اعداد بدون شک بالاتر هستند.
 
سونی توقع دارد تا 2.5 میلیون پلی استیشن 4 دیگر نیز تا انتهای سال مالی فعلی تا تاریخ 31 مارچ بفروشد تا آمار کلی را به 19 میلیون دستگاه در سال برساند، عددی که یک میلیون از زمان مشابه در سال گذشته کمتر است.
 
همچنین بر اساس گزارش های منتشر شده، جدا از عملکرد قابل قبول پلی استیشن 4 در زمینه فروش سخت افزاری، در بخش نرم افزاری نیز رشد 16.2 درصدی را نسبت به سال مالی گذشته دیده اند تا درآمد این بخش از 617.7میلیارد ین به 718 میلیارد ین برسد.
البته سونی پیش بینی سود خود در بخش بازی را تا پایان سال مالی جاری در 31 ام ماه مارچ، کاهش داده است. این کمپانی اعلام کرده که این کاهش به دلیل به تعویق افتادن تاریخ انتشار چند بازی مهم است که البته نام این بازی ها از سمت سونی مشخص نشده است. برای نمونه این تاخیر ها می توان به انتشار بازی God of War در ماه آپریل اشاره کرد.
 
به طور کلی، فروش و درآمد سونی نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 11.5 درصدی داشته که رقم آن معادل 23.649 میلیارد دلار است.
 
در نهایت می توان گفت که به طور کلی، این کمپانی سال مالی خوبی را حداقل در بخش بازی و سرگرمی تجربه کرده و دلایل آن را می توان در پشتیبانی نرم افزاری فوق العاده و عرضه پلی استیشن 4 پرو و کاهش قیمت پلی استیشن 4 معمولی دانست.
 
نظر شما در مورد دلایل موفقیت سونی در بخش بازی و سرگرمی چیست؟
تعداد بازدید از این مطلب: 42
بازدید : 42
Mahdi Bahramian
11:42
جمعه 6 بهمن 1396

 مدت‌های زیادی است که آمار شگفت‌انگیز و رکوردهای فوق‌العاده زیادی توسط بازی PlayerUnknown's Battlegrounds به ثبت می‌رسد و کمتر بازیکنی پیدا می‌شود که حداقل یکبار اسم این بازی را نشنیده و با سبک و حال و هوای آن آشنایی نداشته باشد. بد نیست بدانید کمتر از دو هفته پیش، تعداد کاربران بازی PUBG روی کنسول ایکس باکس وان از مرز ۳ میلیون نفر عبور کرده بود. امروز نیز، خبری دیگر از سوی کمپانی مایکروسافت در مورد آمار شگفت‌انگیز بازی PUBG منتشر شده و طبق اعلام آنها، بازی PUBG موفق شده تا به تعداد ۴ میلیون بازیکن روی کنسول ایکس باکس وان دست یابد و به همین علت سازندگان، هدیه کوچکی برای کاربران این بازی در نظر گرفته‌اند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

 
طبق اعلام مایکروسافت، اگر تا این لحظه موفق به خرید بازی PUBG روی کنسول ایکس باکس وان نشده‌اید، تا ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) فرصت دارید تا با خرید این بازی، ۳۰ هزار Battle Point (واحد پول داخل بازی) را از طرف سازنده بازی به عنوان هدیه دریافت کنید. توضیحات مایکروسافت در این باره به شرح زیر است:
 
کسانی که بازی PUBG را پیش از این خریداری کرده‌ یا کسانی که تا تاریخ ۳۱ ژانویه اقدام به خرید آن کنند، ۳۰ هزار Battle Point به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد. بنابراین اگر شما منتظر بودید تا بعدا وارد جزیره شوید، این بهترین زمان برای حضور در بین بازیکنان در حال رشد بازی PUBG است.
 
در پایان، مایکروسافت اعلام کرده است که هدیه در نظر گرفته شده بلافاصله پس از اتمام مهلت تعیین شده در روز ۱ فوریه (۱۲ بهمن) به حساب کاربری بازیکنان اضافه خواهد شد.
تعداد بازدید از این مطلب: 54
بازدید : 54
Mahdi Bahramian
20:7
پنج شنبه 5 بهمن 1396

 استودیو اسلج‌همر گیمز بروزرسانی 1.09 بازی Call of Duty: WWII را همزمان با رویداد Resistance Community منتشر کرد که مشکلات بسیاری را مرتفع می‌سازد.

اگر برای آغاز رویداد Resistance Community بازی Call of Duty: WWII هیجان‌زده هستید، بنابراین ممکن است که بخواهید کنسول خود را روی حالت دانلود اتوماتیک تنظیم کنید. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که توسعه دهندگان بازی Call of Duty: WWII در استودیو اسلج‌همر گیمز بروزرسانی جدیدی را برای بازی منتشر کرده‌اند که بسیاری از باگ‌های آزاردهنده بازی را رفع می‌کند و بازیکنان برای تجربه رویداد جدید باید آن را دانلود کنند.
 
این بروزرسانی در وهله اول باعث افزایش سرعت بازیابی سلامتی، اضافه ‌کردن Winter Carentan به چرخه نقشه اصلی و خاموش کردن شوک وارد شده از انفجارهای حاصل از دوستان می‌شود. علاوه بر این، این آپدیت بیش از ۵۰ مورد از مشکلات بازی در بخش چندنفره نظیر بیرون پریدن‌های ناگهانی در صحنه‌های مختلف، مشکلات قطع ارتباط و موارد دیگر را مرتفع می‌سازد. همچنین حالت Nazi Zombies نیز بهبود‌هایی در زمینه رفع باگ و موارد دیگر به خود دیده است.
 
بازی Call of Duty: WWII به طور رسمی در تاریخ دوازدهم آبان‌ماه (۳ نوامبر ۲۰۱۷) منتشر شد و در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس است. اولین بسته الحاقی اصلی بازی با نام The Resistance Map Pack نیز در تاریخ دهم بهمن‌ماه (۳۰ ژانویه) منتشر خواهد شد. این بازی در بررسی زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از‌ آن به شرح زیر است:
 
سازندگان Call of Duty: WWII پیش از انتشار آن، وعده بازگشت به ریشه‌های سری را داده بودند و خب می‌توان گفت که تا حدود زیادی در این کار موفق شده‌اند. پرداختن به جنگ جهانی دوم باعث شده تا بازی بتواند داستانی خوب و یک کمپین سرگرم‌کننده را ارائه کند. از طرف دیگر، بخش زامبی هم پیشرفت خیلی خوبی نسبت به قبل داشته و شاید اگر اسلج‌همر می‌توانست تجربه چندنفره بهتری را هم در بازی خلق کند، شاهد اثری بی‌نقص بودیم.
تعداد بازدید از این مطلب: 31
بازدید : 31
Mahdi Bahramian
13:36
چهار شنبه 4 بهمن 1396

 طبق گزارش هایی که از سمت کاربران شبکه پلی استیشن و سونی منتشر شده است، این سرویس هم اکنون دچار اختلال شده و بسیاری از کاربران توانایی اتصال به آن را ندارند.

طبق گزارشی که سونی منتشر کرده، مشکل اتصال به شبکه پلی استیشن سراسری بوده و از شب گذشته آغاز شده است. سونی یک به روزرسانی را برای رفع مشکل اتصال به شبکه پلی استیشن منتشر کرد اما به نظر می رسد که هنوز درصد زیادی از کاربران در اتصال به سرور ها دچار مشکل هستند.
 
سونی ادامه دار بودن مشکلات اتصال به سرورهای خود را اعلام کرده و بسیاری از سرویس های پلی استیشن نیز هم اکنون از دسترس کاربران خارج شده اند.
در وب سایت رسمی PSN نیز به این نکته اشاره شده که ممکن است که در حال حاضر کاربران در اتصال به سرورهای بازی ها یا سایر سرویس های شبکه پلی استیشن دچار مشکل شوند. اکانت توییتر پشتیبانی برند پلی استیشن نیز این موضوع را تایید کرده و از صبر کاربران این سرویس برای رفع مشکل به طور کامل، تشکر کرده است.
 
در همین حال، بسیاری از کمپانی های بازی سازی به کاربران خود اطلاع داده اند که ممکن است در اتصال به سرورهای بازی های خود دچار مشکل شوند و ظاهراً تمام دارندگان پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 3 به صورت جهانی دچار این مشکل هستند.
 
سونی اعلام کرده است که این مشکلات به سرعت تمام رفع خواهند شد و ادامه دار نخواهند بود؛ اما هنوز مشخص نیست که این وضعیت برای چند دقیقه یا چند ساعت دیگر ادامه خواهد داشت. گزارش های آتی از تغییر وضعیت شبکه پلی استیشن را به اطلاع شما خواهیم رساند. می توانید وضعیت خود در اتصال به شبکه پلی استیشن را از طریق بخش نظرات اعلام کنید.
تعداد بازدید از این مطلب: 39
بازدید : 39

T.me/zoomtech_official

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود